Saturday, April 5, 2008

Παιχνιδάκι

Δεχόμενη την πρόκληση του dimitri αναφέρω εδώ 3 τίτλους τραγουδιών οπου όποτε τους ακούω, συγκινούμαι:

1. The circle of Life (από την ταινία ο βασιλιάς των Λιονταριών)
2. The Passenger (Iggy Pop)
3. Sometimes you can't make it on your own - U2

Η επιλογή ήταν πολύ δύσκολη και κατά σύμπτωση και τα τρία είναι ξένα! Όχι ότι δεν υπάρχουν ελληνικά που μου αρέσουν, αλλά να..

Καλώ λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου τον Κούκω, τον Πρέσβη και όποιον άλλο θέλει να συμμετέχει, να μας αποκαλύψουν τα δικά τους αγαπημένα τραγούδια.

4 comments:

Michail said...

Παρα πολύ ωραίο το blog σου.Για να συμμετασχω και εγω στο παιχνίδι εχω τα εξής τρία τραγούδια:
1.Anathema-"Fragile Dreams"
2.Nightwish-"The Phantom of the Opera"
3.Dream Theatre-"Home"
Να εισαι καλά και συνέχισε την καλή δουλειά.

Sophia said...

Ευχαριστώ Μιχάλη Αδηφάγε!
Είσαι πάντα ευπρόσδεκτος στο μπλογκ μου!

giannis said...

sofaki exeis thema treloo me king lion e?

Sophia said...

Ναι, είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες (κ ας είναι κινούμενα σχέδια, χιχι). H ταινία έχει παρει οσκαρ για τα τραγουδια της.
γενικά οι ταινίες του Ντίσνευ δεν έιναι μόνο για παιδιά :)