Friday, April 4, 2008

Ο πιο όμορφος σκοπός

Έκανα τον πόνο ποίημα
Ένα χαζό ποιηματάκι
Εύκολο στις κρίσεις του
Ανέμελο στα λόγια.
Όμορφα ταιριάζανε οι λέξεις του
Σαν τα πιο γλυκά τραγούδια.
Όμως θροϊζανε κενά τα πέταλά τους
Κι εγώ - από τη θλίψη μου τυφλή -
Την κενότητα αυτή δεν έβλεπα
Και σε μια καινούρια μέρα
Σε χρόνο ανύποπτο κι αυτό,
Την ουσία των πετάλων τους μου έδειξες
Όπως ο ήλιος στη νύχτα δείχνει την τροχιά του.
Και τότε, ήλιε μου,
Η κενή ποιήτρια αναφώνησε έκπληκτη
Απαλλαγμένη απ' τα δεσμά της
Κι η φωνή της μακριά ταξίδεψε
Πέρα από γκρεμούς και δάση,
Ποτάμια, θάλασσες, βουνά..
Μέσα της ξύπνησε η ηχώ της αναγνώρισης
Κι έδωσε στα λεκτικά λουλούδια της
Τον πιο όμορφο σκοπό.

2 comments:

Dimitris said...

Εντυπωσιακό "ποίημα για την ποίηση" που θα έλεγε και το βιβλίο των κειμένων λογοτεχνίας με δεδομένο και την τρυφερή σου ηλικία.

Keep composing....

Sophia said...

Thank you Δημήτρη,
όποτε βρίσκω λίγο χρόνο, αυτό προσπαθώ να κάνω. Κι όταν οι λέξεις έρχονται κατά καιρούς έτσι αβίαστα, νομίζω ότι είναι χρέος μου να τις καταγράψω!
Καλό απόγευμα!