Friday, November 21, 2008

Κάτι μικρά ταξίδια


Όχι δεν το περίμενα.

Με τίποτα δε το πίστευα όταν έμπαινα στο αεροπλάνο ότι θα μου έλειπε τόσο πολύ  η πατρίδα μου. Το νησάκι μου, το σπίτι μου, οι άνθρωποι που αγαπώ.

Ότι θα έμενα ως τα χαράματα μπροστά στη τηλεόραση για να δω ένα ντοκιμαντέρ για το τόπο μου, που κατά τύχη ανακάλυψα.

Και ότι θα με πιάνουν τα κλάματα βλέποντας τις γνωστές εικόνες, τα ίδια αυτά μέρη που είχα χρόνια ολόκληρα μπροστά στα μάτια μου και δεν τους έδινα σημασία από συνήθεια.

Τώρα είμαι εδώ, ως το ξημέρωμα θα έχει χιονίσει, θα φυσάει αέρας κρύος και θα ανακατέβει τα μαλλιά μου καθώς θα μπαίνω στο μετρό, η παγωνιά των άγνωστων προσώπων γύρω μου θα ανακατέβεται με τις οικείες μυρωδιές των νέων φίλων μου, το βλέμμα θα θαμπώνει ασυναίσθητα καθώς θα ψάχνω στον ουρανό για ένα κομματάκι μπλε...

Κι όσο με σηκωμένα τα μανίκια θα παλεύω να κόβω μακέτες και όσο οι συμφοιτητές θα φτιάχνουν τσάι από αυτοσχέδιες τσαγιέρες, όσο οι καθηγητές θα μας εξηγούν την απστρακτοποίηση του δέντρου, εγώ θα κλέβω στιγμές και θα ταξιδεύω στο Αιγαίο, και το νησί μου θα με περιμένει...

6 comments:

Pazcual said...

Girl..what can I tell u if nothing I do can solve what u feel?

Greets from the other side of the pot,

Paz

Sophia said...

Hi Paz!
Just a simple comment can help.. <:)
Gracias por pasar, greetings from the other side of the planet

Sophia

Morpheus said...

Πω... Λες να μου λείπει κι εμένα έτσι η Ρόδος ?
Εγώ θέλω να φύγω...
Αρχές είναι ακόμα... Θα δεις... ΘΑ περνάς όμορφα κι εκεί...

Sophia said...

Πολύ πιθανόν!
;)

Δημήτρης said...

Ταξίδια πίσω σε αυτά που αγάπησες και δεν εκτίμησες όταν τα είχες ή δεν τους έδωσες τόση σημασία,μπλέ και λίγο φώς μές στο σκοτάδι θα θελες από το φώς του ήλιου το πρωί στην όμορφη Ελλάδα καθώς βλέπεις εικόνες στην οθόνη τα ξημερώματα... Αχχχ... Λίγο να ακούσεις το πέταγμα του γλάρου στην πλώρη μυρωδιάιόδιου και το Αιγαίο μέσα σου... Μετρό, τσιμέντο, μαθηματικά, κατόψεις για σένα, άγνωστοι και νέοι απλά γνωστοί με την τσίμπλα στο μάτι... Αχχχ... Ανώμαλη προσγείωση...

Dimitris said...

Το τέλος μιας εποχής και το ξεκίνημα μιας άλλης πάντα αφήνει στο μυαλό μόνο τις ευχάριστες αναμνήσεις,δημιουργώντας μια γλυκιά νοσταλγία...Καλή συνέχεια στο νέο κυκλο της ζωής σου και πολλές ευχές για τη νέα χρονιά.

Υ.Γ.δε κατάλαβα γρι από το νέο σου κείμενο...μάλλον φταίει που δεν ξέρω γερμανικά!!