Sunday, August 3, 2008

I love Lenny

Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός Lenny είσαι φοβερός

8 comments:

KouKos said...

Ένα έχω να πω! Αυτός ο Lenny... είναι φοβερός! :)
Την Καλησπέρα μου!

Sophia said...

Πότε πρόλαβες???

:)

KouKos said...

Αυτή τη φορά, σου την είχα εγώ "στημένη"! :)
Καλημέρααααααα

Pazcual said...

I adore Jorge Drexler....There u go. We should go for it!!!!!!! jaajajajaja

Greets from this strange side of the pot,

Paz

Sophia said...

Ναι, έτσι φαίνεται!

:)

Καλημέρα κι από μένα (με 24 ώρες καθυστέρηση)

Χαιρετώ!

Sophia said...

Hi Paz!

haha

Dimitris said...

Έχω την υποψία ότι σου αρέσει ο Lenny...έστω και λίγο εε;;
Χαχα.
Τις καλημέρες μου μετά από αρκετό καιρό

Sophia said...

Καλησπέρα Δημήτρη!
Σωστή η υποψία σου...
Λίγο, όσο πατάει η γάτα!

Ήταν άπαιχτος στη συναυλία...

Χαιρετώ!