Friday, July 11, 2008

Παιχνιδάκι Νο... ούτε που ξέρω

Είδα να κυκλοφορεί πάλι ένα μπλογκοπαίχνιδο και -αν και απρόσκλητη- θα συμμετάσχω!
Πρέπει, λέει, να δώσω 10 άχρηστες πληροφορίες για τον εαυτό μου. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι χρήσιμες ή άχρηστες, αλλά τέλοσπάντων..

1. Μ' αρέσουν οι σταφίδες με επικάλυψη σοκολάτας

2. Αν μ' αφήσεις, μπορώ να κοιμηθώ ως το μεσημέρι

3. Στο μπάνιο τραγουδάω

4. Μου αρέσουν τα μαστορέματα

5. Απο επιτραπέζια κυρίως ο γκρινιάρης, η μονόπολη και το τάβλι. Παλιά το αγαπημένο μου παιχνίδι ήταν τα Λέγκος.

6. Πριν λίγες μέρες "ανακάλυψα" το κραγιόν

7. Έχω δυο γάτες, τη Λούσυ και τον Ραμσή

8. Στα φαγητά τρελαίνομαι για σάλτσες

9. Δε πίνω, δε καπνίζω, δε μεθάω!

10. Ξέρω απ' έξω όλα τα τραγούδια της Φλορισιέντας - ξεφτίλα ε??

Ας καλέσω με τη σειρά μου τον Κούκω (όταν βρει χρόνο :) ), την Paz και τον Πρέσβη να μας πουν 10 "άχρηστα" πράγματα για τον εαυτό τους. Α! Και ο κύριος Mourojohnny μπορεί να συμμετέχει αν θέλει!

7 comments:

Pazcual said...

Hello...Ohhh..so I have a homerwork to do then ah??
U have two cats?? Ugh, lucky u, I have some fishes and oh lord, r the most bored animl of this earth (well no...r more ajajaja)..U don't smoke, don't drink, don't..don't?? God, I am like that now :S Well is good stay sober and not smoke and so on...So go on girl! I still don't get what backgammon is and everyone tells me is the best game ever but as strange deal (I'm been ironic) i don't get it...And for last, but not less important...Yes! I sing too while I take a bath! Is the only place where I make a huuuuge scandal..But only when I'm alone I do the scandal jajajaja

Greets from the other side of the raining pot,

Paz

KouKos said...

Είχες δεν είχες... την πέταξες τη μπιχτή σου Σοφία μου! :)
Η αλήθεια είναι πως πέραν του χρόνου, δεν άχω να πω κάτι αυτή τη στιγμή... θα επανέλθω όμως σύντομα! :)

1. Που βρήκες σταφίδες με επικάλυψη σοκολάτας?
2. Ωραίο πράγμα ο ύπνος! Σου είχε λείψει αρκετά απ'ότι θυμάμαι, ε?
3. Μα δεν είναι υπέροχο να τραγουδας στο μπάνιο?
4. Δεν περνάς από δω, να μου αλλάξεις κάτι λάμπες και να με βοηθήσεις να βάψω το δωμάτιο?
5. Γκρινιάρης!!! Τι μου θύμησες!!! Έχω να παίξω πάνω από 15 χρόνια, αλλά είναι φοβερός! Δε πιστεύω να μετράς με τα δάχτυλα στο τάβλι? Είναι κάτι που δεν το αντέχω! Αλήθεια... τι είναι τα Λέγκος?
6. Αυτή σου η "ανακάλυψη" ευτυχώς είναι τελείως άχρηστη για μένα! :)
7. Περιμένω σε επόμανο post σου, να έχεις φωτογραφίες τις γάτες σου! Γίνετε???
8. Η σάλτσα μου θυμίζει μακαρόνια! Και τα μακαρόνια είναι το αγαπημένο μου φαγητό! Μου άνοιξες την όρεξη τέτοια ώρα! (2:20 π.μ.)
9. Μπράβο! Καλό κορίτσι! Ελπίζω να μη λες μια μέρα... Πίνω, καπνίζω και μεθάω! :)
10. Ποια είναι η Φλορισιέντα? Είμαι τελείως άσχετος?

Sophia said...

Hi Paz!
Don't see it as a homework hahaha!
I'm looking forward to see what you re going to say..

Greetings from the sunny side of the planet - it's a pity it's raining there...

Sophia

Sophia said...

Καλώς τον Κούκω! (2η μπηχτή χεχε)

Έλα, πλάκα κάνω, δεν θέλω να σε πιέσω.
Επειδή εγώ έχω πόρωση με το ιντερνετ δε σημαίνει ότι πρέπει να χεις και συ :)

1. τις σταφίδες αυτές τις βρήκα στο σούπερ μάρκετ!!
2. ουυυυυυ...
3. τέλειο!
4. όποτε θες
5. στο τάβλι μερικες φορες μετραω αλλα νοερα, δηλ. δε το δειχνω... πειραζει?? Λέγκος ειναι η μαρκα απο αυτα τα μικρα τουβλάκια. Μανία είχα μ' αυτά, τρέλα σκέτη! Δηλ ακόμα έχω, όταν τύχει κ βρεθουν μπροστα μου σε τπτ ξαδερφάκια...
6.
7. αμε!
8. ποτέ δεν είναι αργά Κούκε μου! Καλή όρεξη!
9. Το εύχομαι
10. Η φλορισιέντα είναι μια σαπουνόπερα αργεντίνικης καταγωγής νομίζω, που παιζόταν πριν 2 χρόνια στην ετ1. πόσα απογεύματα καθόμουν κ έβλεπα φλορισιέντα, άσε... γι' αυτό λέω ρεζίλι σκέτο. Δε χάνεις τπτ που δε τη ξέρεις, ειλικρινά!!

KouKos said...

Δυστυχώς Σοφία μου, εγώ εκείνη την περίοδο έβλεπα τη Μιλάγκρος την ατίθαση! :)
Χαχαχα!
Όσο για το τάβλι, αν μετράς νοερά δε με πειράζει καθόλου... Το να μετράς με τα δάχτυλα με ενοχλεί! Καθυστερεί πολύ το παιχνίδι... και χάνει την ουσία του. Αν είναι να σκέφτονται, ας παίξουν σκάκι! :)
Την καλημέρα μου!

Υ.Γ. Ξέχασα το αντηλιακό και κάηκααααα

Sophia said...

Ωχχ...
Μα πού το είχες το μυαλό σου??
Βγήκες μάλλον καταμεσήμερο στον ήλιο κ τσουρουφλίστηκες..
Κάνε κάποια εντριβή (άκουσα ότι το γιαούρτι βοηθάει - άπαχο)

;)

Φιλιά, τα λέμε!

KouKos said...

Και μετά λες εμένα, ε? Τι θα γίνει βρε? Θα γράψεις κανένα post? ;)
Την καλησπέρα μου!