Wednesday, June 18, 2008

Ένα τεράστιο... "ΟΥΦ"!!

Ουφ!
Τέλειωσε το σχολείο.
Ουφ!
Σήμερα δεν έβαλα ξυπνητήρι, για πρώτη φορά στα λυκειακά χρονικά!
Το αποτέλεσμα: η ώρα 13:07.
Η κατάριψη όλων των ρεκόρ μου, είμαι περήφανη για τον εαυτό μου, χεχε...

Και τώωωωωωρα????
Τι να κάνω??
Μαμά, καμιά ιδέα??

Τί?? Δεν πειράζει που παρακοιμήθηκα? Μαμά, είσαι καλά?
Α ναι, το ξέχασα, δεν έχω τίποτα να κάνω!
Ούτε διάβασμα ούτε τίποτα.

Και τώρα?
Πωπω μια ζέστη... Σκάει ο τζίτζικας.
Κάτσε να σηκωθώ...

Ωχ! Τί ζαλάδα είνσι αυτή!
Λες και ήπια κάβα χτες το βράδυ!

Μαμά, τι κάνεις?
Μαγειρεύεις?
Να σε βοηθήσωωω???

...

Να μαμά, κοίτα, έπλυνα τα μαρούλια!
Τώρα? Να στεγνώσω τις ντομάτες? Αμέσως!

Μαμά, γιατί χαμογελάς?
Πού κάνω δουλειές?

Ε να μη κουράζεσαι όλη την ώρα...
Να πάω μπάνιο?

Πού να τρέχω τώρα...
Ναι, το ξέρω ότι είναι πέντε βήματα η θάλασσα, αλλά με ρωτάς αν μπορώ να κάνω 5 βήματα?

Τί, υπερβάλλω?

Αχ μαμά, δε ξέρω...
Μάλλον δίκιο έχεις...
Αλλά νιώθω μια κούραση...

Θα μου περάσει ε?
Σωστά, σε λίγο θα 'μαι περδίκι!

Τα παιδιά τι κάνουν?
Πού να ξέρω? Δε μιλήσαμε από χτες.
Θα πήγαιναν πρώτα για μπάνιο και μετά κάπου αλλού, δε θυμάμαι, αλλά οι ώρες δε με βόλευαν... Όχι, δε μαλώσαμε, ξέρεις από πότε έχουμε να μαλώσουμε?

Απλά δεν έχω και πολλή όρεξη τώρα...

Έχει και μια ζέστη... Καμίνι γίναμε...

9 comments:

KouKos said...

Το μόνο που μένει να σου ευχηθώ, είναι καλό καλοκαίρι, και καλά αποτελέσματα!
Να είσαι έτοιμη για να ζήσεις τα ομορφότερα χρόνια της ζωής σου, που είναι τα φοιτητικά.
Ποιες πόλεις σκέφτεσαι να δηλώσεις?
Κοίτα να βοηθάς λιγάκι τη μαμά σου στο μαγείρεμα... μη τα βρεις σκούρα σε 3 μήνες :)
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ λοιπόν!!!

Sophia said...

Αγαπητέ Κούκε,
Σ' ευχαριστώ για άλλη μια φορά!
Μιας και οι τελευταίες μέρες, εκτός από μέρες τεμπελιάς, ήταν και μέρες περισυλλογής, θα σου πω που κατέληξα (εν μέρει).
Ανέκαθεν μου άρεσε να ασχολούμαι με τη φύση, το περιβάλλον κλπ. Ειδικά τα τελευταία χρόνια με τη μόλυνση του περιβάλλοντος και τα συναφή, νομίζω ότι οτιδήποτε σχετίζεται μ' αυτό έχει μέλλον.

Υπάχει βέβαια μια σχολή περιβάλλοντος εδώ, αλλά (εκτός του ότι είναι εδώ), θέλω πρώτα να κάνω κάτι πιο γενικό (πχ φυσική) και αργότερα να πάω σε κάποιον τομέα ενέργειας ή κάτι παρόμοιο...

Το όνειρό μου είναι να γίνει η Ελλάδα μια χώρα πιο ευαίσθητη απέναντι στο πρόβλημα του περιβάλλοντος, και σ' αυτό θα βοηθούσε αν υπήρχαν τρόποι ο καθένας μας στη καθημερινή ζωή να σπαταλά όσο γίνεται λιγότερη ενέργεια (γιατί αυτό ειναι το κυριότερο πρόβλημα).

Θα μου άρεσε για παράδειγμα να εξοπλίζω σπίτια με φυσικές πηγές ενέργειας, να τα προσαρμόζω έτσι στο περιβάλλον ώστε να μη σπαταλούν κλπ (δε ξέρω αν έχεις ακούσει για τις "πράσινες ταράτσες")

Τώρα σε ποια πόλη...
Ανάλογα που υπάρχει τέτοια σχολή που να τη φτάνω κιόλας!
Φυσικής υπάρχουν αρκετές, και Αθήνα και Θεσ/νίκη, Κρήρη, Πάτρα, Γιάννενα...

Απλά άκουσα ότι για φοιτητική ζωή η Θεσσαλονίκη προτιμάται έναντι της Αθήνας... Γι αυτό είμαι ακόμα σε σκέψη...

Αλλά θα το ξεδιαλύνω κι αυτό!
Πού θα μου πάει...
Πές μου κι εσύ τη γνώμη σου ε??

Χαιρετώ και καλό απόγευμα!

KouKos said...

Σοφία μου,
πολύ όμορφα αυτά που λες, και πολύ ρομαντικά. Όμως στη χώρα που ζούμε, δυστυχώς στο ρομαντισμό θα μείνουμε! Και δεν είναι μόνο η χώρα, αλλά είναι παγκόσμιο αυτό το φαινόμενο!
Ενώ όλοι μιλάνε για εναλλακτικές πηγές ενέργειας, για σεβασμό στη φύση και το περιβάλλον, για ανακύκλωση και ότι άλλο έχει σχέση, όταν βγάζουν τις μάσκες φαίνεται καθαρά τι παίζεται!
Πως θα κερδοσκοπούν οι εταιρίες, αν τα αυτοκίνητα δεν καιν βενζίνη, αλλά νερό? (άκουσες για το νέο μοντέλο αυτοκινήτου που καίει νερό? απίστευτο...)
Πως θα κερδοσκοπούσαν οι εταιρίες, αν τα κλιματιστικά λειτουργούσαν με ηλιακή -το καλοκαίρι- και αιολική -τον χειμώνα- αντί για ηλεκτρική ενέργεια?
Όμως έχουμε κι εμείς τεράστιο μερίδιο ευθύνης! Όταν επιμένουμε να χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο ακόμα και για τις πιο μικρές μετακινήσεις μας. Όταν δεν συμμετέχουμε ενεργά στην ανακύκλωση... επειδή ο κάδος αλουμινίου βρίσκεται 2 τετράγωνα πιο πέρα, όταν, όταν, όταν...
Θα σου πρότεινα λοιπόν να ασχοληθείς με τη φυσική καταρχήν, και μετά βλέπεις. Μπορείς να επιλέξεις τον τομέα που σε ενδιαφέρει, αλλά αν δεν βρίσκεις δουλειά πάνω σε αυτό, να έχεις και την εναλλακτική λύση.
Γιατί πραγματικά δεν ξέρω αν εμείς οι πολίτες είμαστε έτοιμοι για μια "οικολογική ανατροπή". Μάλλον η οικολογική μας αναισθησία θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια! Αν όμως βλέπεις πως κάτι πάει να αλλάξει... απλά ακολούθησε το ένστικτό σου!

Για πόλη σου προτείνω ανεπιφύλακτα τη θεσσαλονίκη! Άντε, να κάνουμε και παρέα :)
Επίσης τα Γιάννενα είναι μια πολύ καλή επιλογή! Για κρήτη... χχμμμ από νησί σε νησί λέει?
Αν περάσεις Πάτρα, περιμένω πρόσκληση στο καρναβάλι :):)
Αυτό που έχει σημασία, είναι να περάσεις εκεί που θέλεις. Η πόλη έρχεται σε δεύτερη μοίρα, ανάλογα βέβαια και με την επιβάρυνση που μπορεί να έχει η οικογένειά σου...

Σου είχα πει πως σου χρωστούσα ένα τεράστιο σχόλιο, ε? :):)
Καλό απόγευμα!

Sophia said...

Χαχα, όντως, τώρα τελευταία γίνεται αισθητή η ρομαντική πλευρά μου!

Aπό τη μία βέβαια Κούκε μου, συμφωνώ μαζί σου, από την άλλη όχι...
Είναι αλήθεια ότι η Ελλαδίτσα μας, ή καλύτερα οι Ελληνες, όσον αφορά το περιβάλλον, έχουν ή επιλέγουν να έχουν μαύρα μεσάνυχτα.
Όμως, από τη στιγμή που η Ευρώπη προσαρμόζεται όλο και περισσότερο στις αλλαγές, για πόσο νομίζεις ότι θα έχουμε την πολυτέλεια να κάνουμε τα δικά μας?
Τρώμε ήδη κάτι πρόστιμα για την μη ανακύκλωση σκουπιδιών... άσε!
Δεν έχω την αυταπάτη ότι θα αρχίσει να αλλάζει η νοοτροπία μας από τη μια στιγμή στην άλλη μέσα σε 2-3 χρόνια, όμως απλά κάποια στιγμή, δε θα έχουμε άλλη επιλογή.

Και αυτός ο κλασικός ελληνικός ωχαδερφισμός, αυτό το "δε βαριέσαι", θα πρέπει να αφεθούν στην άκρη.

Όσον αφορά εμένα, αν δεν μπορέσω εδώ, τι σκατά Ευρωπαία είμαι, αν δε βρω κι αλλού απασχόληση ;) ?

KouKos said...

Ώστε τρώμε πρόστιμα και για τη μη ανακύκλωση ε? Τελικά αυτοί οι ευρωπαίοι... πολύ αλήτες είναι! Με ένα χέρι μας δίνουν, με δύο τα παίρνουν πίσω! :)
Κι εκεί παίζονται αρκετά χρήμματα όμως. Δεν χρημματοδοτήθηκαν άσκοπα τα εργοστάσια ανακύκλωσης! Αν είναι να μην έχουν δουλειά οι "καημένοι" τι τους δώσανε τις επιδοτήσεις?
Η νοοτροπία εύχομαι όπως όλοι άλλωστε να αλλάξει. Αυτό που μ'αρέσει σε σένα είναι πως είσαι άνθρωπος με ανοιχτούς ορίζοντες! Οι ευκαιρίες, ποσοτικές αλλά φυσικά και οικονομικές είναι πολύ περισσότερες στο εξωτερικό.

Τα αποτελέσματά σας βγαίνουν την παρασκευή? Έχεις καθόλου άγχος?
Τι ρωτάω? Θα μου πεις "δεν έχω άγχος, ότι έγραψα έγραψα" κτλ.΄και έτσι πρέπει να είναι!
Ε, μέσα σου όλο και θα αναρωτιέσαι μήπως κάπου έγραψες κάπως καλύτερα ή χειρότερα απ'ότι περιμένεις. Το πέρασα κι εγώ αυτό, που δεν είχα άγχος όταν έγραφα. Μ'έπιασε λίγο τη στιγμή πριν δω τους βαθμούς μου, καθώς και την ώρα που έβλεπα τις βάσεις.
Τέλος καλό όλα καλά, επομένος θυμάμαι "γλυκό" το συναίσθημα τούτης της αναμονής.

Έχω περισσότερο άγχος από σένα για σένα πάντος. Περιμένω να μας πεις πως τα πήγες.
Καλό σου βράδυ!

Sophia said...

Aλήθεια, Παρασκευή βγαίνουν? Εγώ νόμιζα την Τρίτη...

Μέσα έπεσες, ακόμα δεν αγχώνομαι!
Μάλλον θα αντιδράσω σαν εσένα :)

Και φυσικά θα σας ενημερώσω!

Εις το επανειδειν (έτσι γράφεται??)
:))

KouKos said...

Έτσι αντιδρούν τα "αστέρια" Σοφία μου! Χαχαχαχα!

Για 25-26 είχα διαβάσει σε μια τοπική εφημερίδα... δεν γνωρίζω αν κάτι άλλαξε!

Όσο για την ορθογραφία... λάθος άνθρωπο ρωτάς!:)

Την καλησπέρα μου!

Pazcual said...

One phrase: vacations with the family r a constant desperation, cause they can see the hard student resting or saying is bored cause r already sending u to do all what u don't to do. Ahhh...that's why my friend, never say u r bored!

Greets ;)

Paz

Sophia said...

Dear Paz,
maybe you're right!
I shouldn't be bored this summer - and I won't, for that I'm sure!

I'll visit your blog soon
See you there!!