Tuesday, June 10, 2008

Ξεκαθάρισμα Λογαριασμών

Λοιπόν, τώρα, χωρίς υπεκφυγές.
Είμαστε οι δυο μας, εσύ κι εγώ, και το ξέρεις.
Θα σ' το πω για πρώτη φορά και τελευταία:

ΣΕ ΞΕΧΝΑΩ.
Ναι, ναι, καλά άκουσες, σε ξεχνάω.
Δεν το περίμενες ε?
Κι εγώ, αν κάποιος πριν δυο μήνες μου έλεγε ότι θα σταματούσα να σε σκέφτομαι, θα έβαζα τα γέλια.
Τώρα κουνώ το κεφάλι με απάθεια...

Ναι σου λέω, ακόμα δε με πιστεύεις, έχω αρχίσει να σε ξεχνάω!
Η εικόνα σου δεν είναι πια ξεκάθαρη.
Δε θα μπορούσα πλέον να σε ζωγραφίσω όπως έκανα παλιά.
Ακόμα κι η φωνή σου, αυτή η φωνή που αγάπησα, ακόμα κι αυτή έχει αρχίσει να κάνει "χρατς", σαν παλιός δίσκος βινυλίου.

Τί; Μη μου πεις ότι ξαφνιάσεσαι; Ότι δεν το περίμενες αυτό από μένα!
Στο κάτω κάτω, γιατί να με ξεχάσεις εσύ και να σε θυμάμαι εγώ;
Νομίζεις ότι μ' αρέσει, ότι τη βρίσκω να υποφέρω;
Καλέ μου, κάνεις λάθος...

Ή μήπως είχες την εντύπωση ότι θα τρέχω από πίσω σου σαν σκυλί, λαχανιάζοντας και κουνώντας την ουρά;
Σου έχω νέα, το αγαπημένο μου ζώο είναι η γάτα.
Ευέλικτη και ανεξάρτητη.
Χαδιάρα μ' όσους την αγαπούν, σκληρή για τους εχθρούς της.

Αν είσαι εχθρός μου;
Όχι ακριβώς.
Δε νιώθω ότι σε μισώ, όχι, αυτό πρέπει να το καταλάβεις.
Δεν είναι μίσος αυτό που νιώθω, όχι, δεν είναι...

Είναι μια αδιαφορία, ναι, αδιαφορία, και ίσως, μια απορία, αν τελικά άξιζε που έγινα ράκκος...

Αυτά που λες, λοιπόν φίλε μου, αυτά που λες...
Μια μέρα θα σε θυμάμαι και θα είσαι μία ανάμνηση, όχι απαραίτητα γλυκιά, ίσως γλυκόπικρη, αλλά τουλάχιστον, ανώδυνη...

Ναι βέβαια! Για το τέλος, το κλισέ μου θα το πω:
Καλή σου τύχη, φίλε μου, και καλη ζωή.

.

13 comments:

neoinileias said...

ωραίο άρθρο

Sophia said...

Thanks, neoinileias,
πότε πρόλαβες να σχολιάσεις, μόλις το γραψα!

Χαιρετώ
:)

day-dreamer said...

Καλά του τα είπες του "φίλου"!

Είναι κλισέ ατάκα αλλά:
Τα καλύτερα έρχονται!
Και σε όποιον αρέσουμε... οι υπόλοιποι την βόλτα τους!

Και εγώ είμαι σε φάση αναθεώρησης...!Αφου πήρα μέρος σε μια "επιθεώρηση" που μόνο εγώ δεν γέλασα!

Φιλάκια

Pazcual said...

Is the perfect way to explain a situation. If is indifference...It must be merited, as u said.
Excellent post.

Greets from the other side,

Paz

Sophia said...

Day dreamer,
έχεις δίκιο, τα καλύτερα είναι αυτά ποτ έρχονται. Πώς λέει και το τραγούδι?? "Η ευτυχία είναι αυτό που περιμένουμε να ρθει..."

Φιλάκια κ από μένα!

Sophia said...

My dear Paz,

thanks for your good words...
that's it, as you said: indifference.

Greetings to you too, still from the other side of our strange planet
:)

KouKos said...

Υπάρχει μια "συνέχεια" στα κείμενά σου. Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο έζησα κι εγώ τις πανελλήνιες. Έρωτας, χωρισμός, επιτυχία στις εξετάσεις και η ζωή απλά συνεχίστηκε χωρίς το άλλο πρόσωπο δίπλα μου. Όλα αυτά, ακριβώς πριν 9 χρόνια.
9 χρόνια μετά λοιπόν, είναι απλά μια ανάμνηση. Ανάμνηση όχι των συναισθημάτων που είχα τότε. Εκείνα δεν μπορεί να τα ανακαλέσει πλέον η μνήμη μου. Απλά, με κάτι τέτοιες αφορμές, θυμάμαι που και που πως υπήρχε κι αυτό το πρόσωπο στη ζωή μου, όπως και αρκετά ακόμη στη συνέχεια.
Αναρρωτιέμαι λοιπόν, αν έχει κάποια αξία όλο αυτό. Την απάντηση μου την έδωσαν τα μαθηματικά, μέσα από την ιστορία τους.
Ένας μαθηματικός, στη διαδρομή προς την απόδειξη μιας δύσκολης πρότασης, συνήθως ανακαλύπτει διάφορα θεωρήματα, τα οποία τα ονομάζουμε "ενδιάμεσα" και βοηθάνε στην απόδειξη της αρχικής πρότασης. Έτσι ακριβώς είναι και η ζωή! Στη διαδρομή που κάνουμε για να βρούμε τον άνθρωπο με τον οποίο θα κάνουμε οικογένεια, βρίσκουμε κάποιους "ενδιάμεσους σταθμούς" οι οποίοι μας βοηθάνε στο να κάνουμε την καλύτερη επιλογή...

Ένα μόνο δεν κατάλαβα Σοφία μου... εφ'όσον υπάρχει "αδιαφορία" όπως λες... προς τι η συγκεκριμένη ανάρτηση?

Sophia said...

Γεια σου Κούκε μου!
Με τσάκωσες...
Κοίτα, αυτή η αδιαφορία όντως υπάρχει, και ξεκινά από το γεγονός ότι έχω τώρα να κοιτάξω τον εαυτό μου. Δεν έχω αυτή τη στιγμή την πολυτέλεια να αγωνιώ άν θα τον δω τυχαία στο δρόμο, αν θα μου απαντήσει σ' ένα μήνυμα, αν, αν, αν...
Αυτή η ανάρτηση είναι ένα από τα (πολλά) ξεσπάσματα. Βγάζω από μέσα μου αυτό που νιώθω, το κυρίαρχο συναλίσθημα κατά κάποιο τρόπο, και έτσι παύει να με απασχολεί...
Σε έπεισα??

;)

neoinileias said...

δεν γραφεις συχνά γιατί;

Sophia said...

Neoinileias,
εύστοχη παρατήρηση!
όντως δε γραφω συχνά αυτό το διάστημα...
Είναι ώρες ώρες που αν δε δημοσιεύσω κάτι με πιάνει ασφυξία, και άλλες ...ώρες ώρες που από τη πολλή την αφασία δε μου κατεβαίνει κάτι καλό...
Πάντως χαίρομαι που έχω ζήτηση, χεχε :)

Εις το επανιδείν, σύντομα ελπίζω..
Την καλησπέρα μου!

neoinileias said...

καλησπέρα Σοφία, αρκετές φορές υπάρχει αδιαφορία εξαιτίας του καταναγκασμού της επανάληψης...

μεγάλη κουβέντα όμως αυτή.

ΜyriSun[Manya] said...

Γειά σου Σοφία..
Με τι Σοφία τα γράφεις ,ναι καλή μου
του τα λες πολύ καλά..οτι σε πληγώνει καλλίτερα να το αφήνεις και να το τιμωρείς με αυτήν την εγκατάλειψη..
συμφωνώ και επαυξάνω...σαν γυναίκα και blogger..τα καλλίτερα έρχονται..
μη σου πω ηταν μπροστά μας και δεν τα βλέπαμε..τόσο καιρό...ε ναί ακόμη ξεσπας..κάντο αν σε ανακουφίζει..και θυμίσου..ο έρωτας με έρωτα περνάει.Ειναι απλό και λυτρωτικό..
Ο περί ου το ποστ..έχασε..ας πρόσεχε.Το ρήμα τοχω πει και γω σε δική μου αντίστοιχη ΄΄χαμένη''περίπτωση..ΧΑΣΑΝΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΧΑΣΑΝΕ..
Περαστικά τους

Sophia said...

Myrisun2,
Καλως ήρθες!
Χαίρομαι που με καταλαβαίνεις (η ...γυναικεία αλληλεγγύη είναι αισθητή και στον ιστό, χεχε)

Εχεις φυσικά, απόλυτο δίκιο!
Σε όλα.

Καλό μεσημέρι από μένα και να περνάς καμιά φορά!