Thursday, May 29, 2008

Πανελλαδικές Νο5

Έφυγε και η Φυσική...
Είμαι ένα βήμα πριν την απόλυτη ευτυχία!
Κι εδώ τα πήγα καλά, κάπου στα 95, άντε 90 για να μη λέμε μεγάλα λόγια και την πατήσουμε μετά! Βρε μήπως έγινα φυτουκλάκι τώρα που τελειώνω το σχολείο??
Η αλήθεια είναι ότι, παρόλο που δεν είναι ακόμα ξεκάθαρος ο στόχος μου για κάποια συγκεκριμένη σχολή, υποσχέθηκα στον εαυτό μου να βάλω τα δυνατά μου. Ούτε κι εγώ δε ξέρω τι έγινε και μ' έπιασε το φιλότιμο τελευταία στιγμή!
Πάω να διαβάσω Προγραμματισμό θεωρία,

Χαιρετώ! :))

5 comments:

neoinileias said...

Ακροβασίες

Γενική διαπίστωση είναι ότι η εικόνα στα πανεπιστήμια είναι τραγική.
Ολόκληρο το άρθρο: http://neoinileias.blogspot.com/

KouKos said...

Μπράβο Σοφάκι μου! Έτσι όπως πας, μου φαίνεται πως θα περάσεις σε όποια σχολή θέλεις! Μη σε ματιάσουμε όμως! Καλή συνέχεια και το τελευταίο μάθημα, και να ξέρεις πως η επιλογή της σχολής είναι μια αρκετά δύσκολη απόφαση... την οποία έπρεπε να έχεις πάρει ήδη...

Sophia said...

Μη με αγχώνεις Κούκε μου!
Έχω καιρό!
Εντάξει, όχι και πολύ καιρό, αλλά το μηχανογραφικό συμπληρώνεται αφού βγουν τα αποτελέσματα...ε??
Ετσι κι αλλιώς, τώρα δε θα μπορούσα να αποφασίσω, με το κεφάλι να καπνίζει :)
Δε λέω, πάντα ήμουν αναποφάσιστη, ελπίζω αυτή μου η απόφαση να αποδειχθεί σωστή...

Καλό βράδυ και σ' ευχαριστώ και πάλι για τις ευχές σου.

Dimitris said...

Kala apotelesmata kai euxomai na dialekseis na foithseis sth sxolh pou tha pragmatwsei ta oneira sou

Sophia said...

thanks dimitri!
Απ' το στόμα σου στου Θεού τ' αυτί!