Sunday, May 25, 2008

Πανελλαδικές Νο3

Αχαχ, τα "βάρεσαν" τα Μαθηματικά φέτος...
Το αν βγήκαμε στεγνοί είναι σχετικό.
Κάπου στο 11 με 12 το υπολογίζω, αν και μου είπαν ότι για τα φετινά δεδομένα είναι αξιοπρεπής βαθμός.
Τί να πω?
Πάλι καλά που έπεσαν τα δύσκολα στα Μαθηματικά, που δεν είναι και το πιο "δυνατό χαρτί" μου!!

Πάντως, όντως το 1/2 των εξετάσεων πέρασε (χαρά, ευτυχία, αγαλλίαση)!
Τώρα προετοιμάζομαι για το αγαπημένο μου μάθημα, τις "Αρχές Οργάνωσης Και Διοίκησης Επιχειρήσεων". Μες στη καρδιά μου τις έχω τις Αρχές Οργάνωσης...
Τέλος πάντων, μια φίλη μου λέει "τον φάγαμε τον γάιδαρο, η ουρά μάς έμεινε"!
Χαιρετώ με ένα χαμόγελο!

2 comments:

Dimitris said...

Eίναι μακ΄ρυς και δύσκολος ο δρόμος που βαδίζεις,γεμάτος αναχώματα και τροχοπέδες.
Καλή συνέχεια,καλά αποτελέσματα και επτυχία

KouKos said...

Πολύ αξιοπρεπής βαθμός πράγματι. Πιστεύω πως βγήκες στ'αλήθεια στεγνή, ανάλογα και με τη σχολή που θέλεις να περάσεις βεβαίως. Απ'ότι υπολογίζουν, θα είναι πάρα πολύ μεγάλο το ποσοστό κάτω από τη βάση, επομένος το 11 με 12 θεωρείται καλός βαθμός.
Αρκεί βέβαια να συνεχίσεις έτσι και στο υπόλοιπο μισό των εξετάσεων, που πραγματικά το πιστεύω!
Καλή δύναμη, κουράγιο, και καθόλου άγχος για τη συνέχεια!