Monday, March 17, 2008

Και ξαφνικά όλα τελείωσαν.
Έφυγες. Ούτε καν ανακοίνωσες την αποχώρησή σου, άφησες άλλον να το κάνει.
Ούτε μία κουβέντα, ούτε μία ειδοποίηση.
Δειλία; Αδιαφορία;
Μάλλον το δεύτερο, δεν είσαι τέτοιος άνθρωπος.
Μου δίδαξες πολλά, έμαθα να ανοίγομαι, να μιλάω, να λέω όσα νιώθω.
Κοντά σου ένιωθα ελεύθερη, πετούσα..
Είχα πει "μου λείπεις", τώρα πρέπει να συνηθίσω την απουσία σου. Πονάει περισσότερο απ' όσο είχα φανταστεί.
Μα όχι, η αλήθεια είναι πως δεν το είχα φανταστεί. Όχι έτσι. Έτσι ψυχρά ωμά και απρόσωπα.
Είσαι ό,τι πιο γλυκό έχω ζήσει στη μικρή ζωή μου.
Όμως όσο με γοήτεψες, τόσο με απογοήτεψες.

8 comments:

Christina Noe said...

Kapoioi lene pos o xorismos ine enas mikros thanatos.
O diogenis kapote ixe pi,otan to eskase enas doulos tou,pos:
"An bori na zisi aftos xoris emena,ego giati na min boro na ziso xoris afton?"
Ma oti kai na sou po ego esi xeris kalitera ta oria kai tis antoxes sou.
Perastika...

Tis kalinixtes mou

KouKos said...

Ένας χωρισμός τη δεδομένη χρονική περίοδο της ζωής σου, μπορεί να γίνει καταστρεπτικός. Μη το αφήσεις να σε πάρει από κάτω καλή μου, τουλάχιστον μέχρι τις εξετάσεις σου. Έχεις πολύ σημαντικότερα πράγματα με τα οποία μπορείς και πρέπει να ασχοληθείς...
Και πίστεψέ με... έχεις να ζήσεις πολλούς και καλύτερους έρωτες που θα σε γεμίζουν ακόμα πιο πολύ!
Υπομονή λοιπόν, και επιμονή στους στόχους σου, που ξέρεις περισσότερο από τον καθένα ποιοί είναι.
Πολλά φιλιά, και την καλημέρα μου!

Sophia said...

Christina Noe, έχεις απόλυτο δίκιο. Και φυσικά μπορώ να ζήσω χωρίς αυτόν. Συμφωνώ απόλυτα με τον Διογένη.
Σ' ευχαριστώ πολύ!

Sophia said...

Κούκε μου..
Το ξέρω ότι έχω πολύ σημαντικότερα πράγματα να κάνω. Και σ'το υπόσχομαι, δεν πρόκειται να με πάρει από κάτω. Ήταν ένα στιγμιαίο ξέσπασμα, έχω ηρεμήσει.
Κι ούτε βέβαια δεν πρόκειται να αμελήσω το διάβασμά μου. Μάλιστα, πριν λίγο έγραφα διαγωνισμα και τα πηγα μια χαρά..
Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ. Και τις δικές μου καλημέρες!

Dimitris said...

Κάθε απώλεια είναι οδυνηρή... μέχρι την επόμενη.Δυστυχώς that's life.Όμως στον αντίποδα...ό,τι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό και παράλληλα κάποια μαθήματα καλό είναι να τα παίρνεις σε μικρή ηλικία,σαν τις παιδικές αρρώστιες.Όπότε λαμβάνοντας υπόχη και το τρυφερό της ηλικίας σου άκου μια συμβουλή από έναν μεγαλύερο και keep walking.


Υ.Γ.Όντως το "μια σταγόνα ιστορίας" και "μια σταγόνα ιστοριάς 2" είναι εκπληκτικά βιβλία.Παράλληλα σου προτείνω το "προς άγνωστη κατεύθυνση"βιβλίο που διάβασα τελειώνοντας το λύκειο,πάνω κάτω στα χρόνια σου.

Sophia said...

Ευχαριστώ!
Έχεις δίκιο ασφαλώς. Ίσως να είναι κάτι που απλά έπρεπε να το περάσω - και το πέρασα. όχι με απόλυτη επιτυχία (γίνεται αυτό?), όμως σίγουρα έμαθα κάποια πράγματα παραπάνω.
Ευχαριστώ και πάλι. Θα κοιτάξω για το βιβλίο που είπες - όταν τελειώσει το πανηγύρι των εξετάσεων!
Καλό απόγευμα!

giannis said...

KOUKLA MOU OLOI TOUS PROTOUS XORISMOUS TOUS PERNAME ME APOLYTH APOTYXIA....DEN EISAI H PROTH K MHN XALIESAI...EISAI MIKRH EXEIS XRONO K GIA ALLES APOTYXIES MA KIRIOS NA PSAKSEIS GIA TA KALA, TA OMORFA...

SIMFONO ME FILO DIMITRI , TA MIA STAGONA ISTORIA POLU KALA..
EISAI K MAKRIA GIA NA STA DOSOUME....
DEN EXO ERTHEI AKOMA STO NHSI SAS MA MALLON TO SUMMER THA TA KATAFERO
EXO KOLITI APO ERESSO

Sophia said...

Γιάννη μου καλησπέρα!
Σ' ευχαριστώ για τις συμβουλές σου, έχεις δίκιο φυσικά. Ούτε η πρώτη είμαι ούτε η τελευταία, όμως φαντάζομαι πως σε τέτοιες καταστάσεις όλοι μας λίγο-πολύ νομίζουμε ακριβώς το αντίθετο! Θα το ξεπεράσω, πού θα μου πάει??
Όσο για τα βιβλία, τα έχω. Είχα διαβάσει το πρώτο μέρος και αυτό το καιρό όποτε προλαβαίνω κουτσοδιαβάζω και το δεύτερο. Το καλοκαιράκι που λες κι εσύ θα θλελω να τα προλάβω όλα συγχρόνως απ' ό,τι φαίνεται! Να έρθεις, είναι πολύ ωραία η Μυτιλήνη το καλοκαίρι. Σκαει ο τζίτζικας βέβαια, αλλά τη θάλασσα γιατί την έχουμε? :)
Την καλησπέρα μου